sluffy Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har bulletproof monk som vcd (masse mapper og greier) og vil brenne denne ut sånn at jeg kan se den på en dvd spiller (med støtte for vcd), hvordan gjør jeg dette??? har NERO... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Trenger svar.. helst litt kvikt... hvor er det blitt av alle guruene her då??? Lenke til kommentar
guom Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg vet ikke hva slags DVD-spiller du har, men de fleste støtter VCD-formatet. Har du prøvd filmen i DVD-spilleren din? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 jeg har filmen på pc'en.. og vil ha den brent ut.. men vet ikke hvordan eg skal gjøre det... og hvilke programmer eg trenger Lenke til kommentar
guom Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 På Nero, bare brenn alt det der på en cd, så fikser det biffen, eller at du kan bare bruke Nero til å brenne .dat filen til VCD. Kompiler en ny cd -> andre cd format->Video cd og velg ferdig. Dra bare .dat filen over og velg brenn. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 En VCD har en oppløsning på 352X288 i PAL og ganske så korrekt blir det noen mapper om du browser en cdplate med en film på . Men du sier du har en film som du skal brenne , da skal du ha en fil som heter "whatever.mpg" eller "whatever_cd1.mpg" eller .no . Da skal det være bare å fyre opp Nero , velge VCD i wizarden med PAL som oppløsning og trykke brenn etter å ha lagt til den filen du vil ha på platen ... ER ikke filen .mpg/.mpeg så sier Nero ifra om du vil omkode filen .... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Går det ann å bare brenne ut .bin og .cue filene??? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 bare brenn ut bin&cue fil med Nero.... er sikkert en VCD film som er pakket som bin fil..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 som data cd eller vcd??? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ehmmmm da skal man trykke >file>Image> velge .cue filen og trykke Brenn . I Nero 6 så trykker man recorder>Burn Image > velg .cue . Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 skal vel velge vcd i nero?. bruker alltid jeg å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå