TobiasHoholm Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei jeg har et problem med å komme meg inn på facebook, dette problemet oppstår når jeg skal bruke den stasjonære pcen min. Jeg har kjørt scannet pcen for virus ca 4 ganger men ingenting kommer opp :/ Jeg kan holde på i over en halvtime før jeg kanskje kommer meg inn, og da vil siden mest sannsynlig ikke fungere på noen måte Har dere noen tips jeg kan prøve ut?? Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei jeg har et problem med å komme meg inn på facebook, dette problemet oppstår når jeg skal bruke den stasjonære pcen min. Jeg har kjørt scannet pcen for virus ca 4 ganger men ingenting kommer opp :/ Jeg kan holde på i over en halvtime før jeg kanskje kommer meg inn, og da vil siden mest sannsynlig ikke fungere på noen måte Har dere noen tips jeg kan prøve ut?? Har du prøvd å bruke en annen nettleser? Lenke til kommentar
TobiasHoholm Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Jepp har brukt IE, Chrome, og Firefox :/ Lenke til kommentar
TobiasHoholm Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå