Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dystymi, antidepressiva for mer energi?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har slitt med dystymi sikkert 3 års tid nå, kanskje mer. Er 24 år, føler meg egentlig mye bedre enn tidligere og føler at kursen er stø, så det er jo bra:)

Men, jeg merker at jeg fortsatt har veldig problemer med konsentrasjon og hukommelse. For eksempel det å diskutere et eller annet når jeg føler jeg egentlig har veldig mange gode argumenter ender ofte med at jeg kommer ugunstig ut, da jeg føler jeg hele tiden glemmer hva argumentene er igjen. Også føler jeg rett og slett at jeg nesten ikke orker å krangle/diskutere da jeg omtrent hele tiden føler meg veldig sliten og trøtt. Det er jo ganske kjipt for det er ikke enkelt å hevde seg seg selv når en føler seg slik.

Vet ikke om det er noen som føler det samme? Så lurer jeg på om det kan være en ide å starte med antidepressiva for å få vekk denne plagsomme trøttheten og kanskje få litt bedre konsentrasjon igjen?

Tankemessig så er jeg veldig bevisst på å se positivt på ting, men jeg har skikkelige problemer med energien min merker jeg. Det er så kjipt=/

Anonym poster: a002a4d8e09099c2973a36bc74d70f18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg tror ikke man får mer energi av antideppresiva - heller litt mindre, men man "plages" ikke av det, fordi medisinene tar bort bunner og topper i humøret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...