Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei. Har en HP pavilion, mener det er Dv6000. Harddisken streika, så har en ny som er blank. Opprinnelig var det Windows Vista. men har en Windows 7 cd som jeg skal bruke. Under installasjon får jeg beskjed om å sette inn driver CD, som jeg kastet for noen mnd siden (gammel pc, trodde jeg aldri ville få bruk for den). Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Last ned drivere fra HP sine sider. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kontakte HP Support og spørre pent om å få tilsendt ny driver CD ? Eller laste ned nødvendige driver i fra nett og lag din egen driver CD ? (Hvilket forutsetter at du har tilgang til en annen PC med internet tilgang, Hvilket jeg sterkt mistenker er tilfellet siden du har laget dette innlegget her på forumet som jeg svarer på) Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Jo, forøvrig. Men da jeg søker opp DV6000 får jeg opp vista, jeg tenker å installere W7. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Virker som om at DV6000 ikke støtter W7, kanskje må jeg laste ned Vista alikevell da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen ganger fungerer Vista drivere i Windows 7, om pcen din likevel har hardware som ikke støttes, kan du jo søke på produsenten av hardwaren (f.eks skjermkort, lydkort etc) for å se om de støtter Windows 7. Om ikke så må du nok beholde Vista på pcen ja. Men skulle jo tro det fantes Windows 7 drivere til det meste. Jeg bruker Windows 7 på en bærbar som kom med XP, og det fungerer helt fint. Men kan være at du må lete på den vanskelige måten som nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå