Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei. Klarte å knekke harddisk inn-festingen på min laptop (omformer fra harddiskkontaktene og inn på HK). Så jeg kan ikke bruke denne mer. Kan jeg kjøre Windows fra en annen harddisk igjennom USB og bruke dette som main HDD (med tanke på stabilitet via USB)? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Det går helt fint. Du kan alternativt bruke en minnepenn. Edit: Noen PC'er kan også boote fra SD card, så en slipper "ting" som stikker ut. Hvilken PC har du? Endret 11. juni 2012 av Omnithunder Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Det går helt fint. Du kan alternativt bruke en minnepenn. Edit: Noen PC'er kan også boote fra SD card, så en slipper "ting" som stikker ut. Hvilken PC har du? HP 6735b, men må jo ha noe med litt diskplass for filer OL. Endret 11. juni 2012 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tenkte kanskje du ville ha noe som er lettere å bære rundt på. Det er ingenting i veien for å installere operativsystem, nettlesere og "kontorprogrammer på en slik http://www.dustinhome.no/product/5010629854/lexar-echo-zx-32gb/#intcmp=searchProvider_dacsa Så kan du bruke den eksterne disken til større programmer og filer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Er vel ikke så enkelt å kjøre Windows fra USB. Designet er slik at USB driverne lastes inn under oppstart, det gir blåskjerm når disken plutselig mister kontakten Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) This is what happent... arrrrg Ser ut som om man kan bare sette den på plass også funker den, men har prøvd.. En pin som ikke er helt rett, må nok være denne. Ser den som er litt lysere, pga vinkel og lys-refleksjon Endret 11. juni 2012 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå