enden Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du er student, og kan vri det sånn at siden er en del av studiene på noen måte så kan du bruke de bildene du vil. Studenter kan fritt omgå copyright på ikkekomersielle ting (ikke be om referanse til loven, for det husker jeg ikke...) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Og ja, siden er laget i MS FrontPage :smile: Sinnsykt bra, siden siden er laget i FP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du er student, og kan vri det sånn at siden er en del av studiene på noen måte så kan du bruke de bildene du vil. Studenter kan fritt omgå copyright på ikkekomersielle ting (ikke be om referanse til loven, for det husker jeg ikke...) Nei, jeg er ingen student, men må si at jeg ikke er noe redd for å bli jaget av ms, bare fordi jeg har brukt noen av deres ikoner på min webside. De er jo til og med modifisert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Har også fått gjesteboken operativ. Gidder noen å sjekke at den fungerer hos dere også? Det gjør det iallefall hos meg. Pft. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du ser meldingen min så virker den nok helt fint. PT Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Meget kul side det der da .. til å være laget i FP! Dette må du fortsette med .. men ikke alle linkene fungerer da ... Ellers som sagt.. VELDIG bra Stå på Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 til de som lurer på fonten: Det er en såkalt bitmap font. Søk på google så finner dere masse slike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå