Gå til innhold

Gamer, 7k + skjerm, vurder oppsettet i 3. post

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

skal hjelpe en venn med å sette sammen en gamingPC. PC-en skal brukes til Runescape (slik det skrives?) og BF3. Skjerm og OS samt tastatur, skal være inkludert. Foretrekker å handle fra DustinHome. Han har sett seg ut et kabinett, dette, fordi det er billig og jeg har gode erfaringer med det (ift. prisen).

Noe mer dere lurer på er det bare å spørre.

Saxy98

Edit: endret emnetittelen

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hei,

har satt sammen et oppsett til han. Vet det er 500kr over budsjettet, men han sier det er greit.

Er litt usikker på om den klarer battlefield, men hvis han setter ned oppløsningen og setter battlefield på medium. Tror derer den vil dra det da?

Takker for svar :D

Saxy98

post-223394-0-89581800-1339507100_thumb.png

Lenke til kommentar

Tenk deg om en annen måte å få tak i windows lisens, så kan du legge de kronene i et bedre skjermkort. Kommer nok til å slite med battlefield, til og med på medium.

Ellers så er kabinett og lignende en smaksak, men det kabinettet? Jaja ..

Tror ikke det er store prisforskjellen på 2500 og 2500k, så K er å anbefale hvis overklokking skulle friste.

Ellers så er det ikke så mye og klage på.

Jeg personlig hadde aldri lagt så "lite" penger i en PC hvis jeg hadde hatt planer om å spille spill som Battlefield 3 etc. Da hadde jeg heller ventet noen måneder, for så å spare opp til ca 10 000kr. Da får du masse kraft for pengene og varer faktisk en stund.

- Knutsen92

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva hvis han kjøper et gtx 560. Kjører selv battlefield på ultra med 2500k og gtx 460, med en oppløsning på 1360x768.

Saxy98

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ér prosessoren med multiplikator raskere, han ér ikke spesielt datakyndig så han trenger nok ikke den med åpen muliplikator. Ér skjermen bedre eller dårligere? Takker for svar:-)

Saxy98

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...