SiR0 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Brenner du for å skrive om cyberkrig, datakriminalitet og personvern? Hardware.no søker sikkerhetsfrilanser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Leser jeg det riktig fra artikkelen at det kreves at man jobber fra lokalene og at man ikke kan jobbe hjemmenfra for eksempel? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Leser jeg det riktig fra artikkelen at det kreves at man jobber fra lokalene og at man ikke kan jobbe hjemmenfra for eksempel? Dette har jeg spurt om før uten å fått noe svar. Totalt uinteressant for min del om det er slik. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Ah, hadde passet greit ved siden av masteren i sikker og pålitelig komunikasjon. Men om man trenger å jobbe fra Oslo er stillingen er det jo ikke interesant lenger. Men skulle tro at en nyhetsside om IT skulle klare å få til en løsning der man kunne jobbe fra et annet sted en fra deres lokaler? Edit: Skrivefeil\tenkefeil. Endret 11. juni 2012 av Raydogg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Leser jeg det riktig fra artikkelen at det kreves at man jobber fra lokalene og at man ikke kan jobbe hjemmenfra for eksempel? Vel, de kan tilby lokal. Tror ikke det er et krav at man jobber fra lokalet demmes. virker rart om man er frilanser isåfall. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Leser jeg det riktig fra artikkelen at det kreves at man jobber fra lokalene og at man ikke kan jobbe hjemmenfra for eksempel? Hei Det er ikke noe absolutt krav at man befinner seg i Oslo eller jobber fra våre lokaler, men det teller i positiv retning, da det gjør det opplæring og oppfølging enklere for oss. Er du selvdreven og har gode kvalifikasjoner, tar vi gledelig imot din søknad uavhengig av hvor du måtte befinne deg i verden. 2 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dumt jeg ikke bor i Oslo eller lignende. .:-) Men håper den personen som tar på seg jobben kan lære seg den ordentlige definisjonen på hacking, og forskjellen på hacking/cracking og DDoSing, for det er noe media IKKE kan.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Å styrke slik kompetanse ser jeg på som et svært positivt tiltak. Det skjer mange politiske og prinsippielle endringer for tiden som journalistene generelt ikke kan ta tak i. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 snakkes til neste år når jeg er ferdig med IT-klassa.. =) Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Håper dere får tak i noen. Svært mange selskaper som betaler godt for denne type kompetanse, så dere møter veldig hard konkuranse. ISO27002, windows server 8 og SQL 2012 fører nok til økt etterspørsel for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå