Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rørte i en annens grøt...

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake hadde jeg sex med ei jente på en fest. Nå i ettertid har jeg fått høre av ei venninne at jeg ikke var den første til å hoppe i høyet med denne jenta samme kvelden. Siden det var ganske sent på kvelden når det var min tur og at vi senere lå over sammen hos kameraten som hadde festen er jeg nesten overbevist om at jeg var nummer to, eller muligens nummer tre som også kunne være tilfellet.

Jeg har ikke snakket med denne jenta om dette og kommer heller ikke til å gjøre det, men selve historien virker troverdig etter det jeg selv også husker fra festen. Det ble heller ikke brukt noe kondom når vi hadde sex, så det er lite sannsynlig at det ble det før på kvelden heller.

Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå, kommer bare ikke over at jeg har liggi der med staka i suppa til noen andre. Har rett og slett fått traumer av det her og kan med sikkerhet si at det blir ikke noe fyllesex i nærmeste framtid.

Trenger noe som kan få meg på andre tanker, muligens hjelp til å komme over dette? Anonym poster: b0f16964bf4d82162668765d4c596d28 Anonym poster: b0f16964bf4d82162668765d4c596d28

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Beskriv gjerne dette "traumet" litt mer utfyllende.

Stusset på "traume" - for så å følge opp med; det blir ikke noe fyllesex "i nærmeste fremtid"

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Haha. Herregud for et "problem".

Ja, kanskje du har vært borti "grøten" hans men so what.

Jeg har også vært borti "grøten" til noen, men jeg tenkte mer "jaja, fuck it.. do it for the story".

Jeg har til og med high fivet en kompis under akten. Er jeg indirekte homofil når jeg tar på en annen gutt mens jeg har sex?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så du er ikke redd for sykdommer. Du har ikke sverget til sølibat, kun unngå fyllesex "i nærmeste fremtid." Jeg antar du ikke ba jenta hoppe av der og da, aka du er ikke voldtatt (verken direkte eller indirekte.) Jeg antar du likte sexen nok til at du fullførte og kom.

Konklusjon: Du har hatt sex, og LIKTE det! Du bare liker ikke at du liker det når like kjønn likte det like før deg, og det liker alle andre for underholdningsnivået er utvilsomt høyt :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...