BertNaked Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Å hoppe ut av bilen for å kjefte ned en annen sjåfør fordi han kjørte for fort, og kunne ha kjørt over et barn 2 på natten mener jeg er en merkelig oppførsel. Men utenom dette, så føler jeg med trådstarter, og mener at ungdommene der burde brenne for dette. Det skal ikke være noe problem å få sett opptaket fra bensinstasjonen, så lenge systemet ikke er sperret av (noe det sjeldent er). Så lenge du drar fram historien om hva som har skjedd og at du trenger å se opptaket fra den kvelden, så vil det mulig gå. Uansett så trenger du vitner. Ring på hos naboer i den gaten og hør. Endret 18. juni 2012 av BertNaked Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så det at det faktisk var 30-sone der har mindre betydning, men at alle barna sover på det tidspunktet er viktig? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=fsFpyUgkdrY Dette skulle du har gjort. Endret 18. juni 2012 av Verbal Hologram 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har man til vane med å kjøre for fort i 30-sone, så la dem gjøre det. Er ikke ditt ansvar det. Til syvende og sist, så vil de miste førerkortet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kjipt for den ungen som ender opp under bilen isåfall, da. Men tilbake til topic; jeg tror ikke bensinstasjonen med loven I hånd kan vise overvåkingsbilder til privatpersoner, akkurat som det er nevnt lengre frem I tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå