hawker63 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tilbake på forumet etter et par års fravær.... Jeg har sett gjennom noen sider av "Internett og nettverk" uten å finne noe konkret, så hvis dette har vært svart på før blir jeg glad hvis noen viser til hvor svaret står Dlink 614+ er koblet opp mot to PC'er, en bærbar med XP og en stasjonær med W98SE. Internettoppkoblingen er bredbånd via radiolink. Når denne er koblet til PC direkte utenom routeren, funker internett som bare pokkern. Når ruteren er koblet opp, dukker det opp noen fenomener: nedlastinger stopper og må startes på nytt igjen opptil 4-5 ganger før den blir fullført. Ofte når jeg laster nettsider kommer "siden kan ikke vises", og etter trykking på "Refresh" kommer siden fram. Som sagt; uten ruteren funker dette helt perfekt. Jeg har foreløpig ikke lastet inn firmwareupdate. Noen som har vært borti noe lignende? Ruteren er trådløs men benyttes foreløpig kun med kabeltilkobling Trond Bjørkli, Evenskjer Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det produktet du har kjøpt (som jeg også har her) er nesten ubrukelig uten den nye firmwaren. Jeg har hatt alle slags rare problemer før jeg lastet ned den nye firmwaren. Har også hørt av mange som bruker andre Dlink produkter at de ikke eier talent til å skrive drivere. Men, med den nyeste firmwaren, 2.18 tror jeg det er. Har de løst en del problemer. Ville absolutt anbefalt å oppdatere da alt funker helt fint her nå. Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Men, med den nyeste firmwaren, 2.18 tror jeg det er. Har de løst en del problemer. Ville absolutt anbefalt å oppdatere da alt funker helt fint her nå. Jeg har lastet inn noe som heter 2.20, men den hadde en dato som var FØR 2.18....likevel fortsetter problemene. Trond Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 (endret) Men, med den nyeste firmwaren, 2.18 tror jeg det er. Har de løst en del problemer. Ville absolutt anbefalt å oppdatere da alt funker helt fint her nå. Jeg har lastet inn noe som heter 2.20, men den hadde en dato som var FØR 2.18....likevel fortsetter problemene. Trond Har ikke prøvd 2.20, men den skal sikkert virke fint den... Da syns jeg du skal sende en mail til Dlink å høre om de har noen løsning på problemet. Se om du finner en adresse på http://www.dlink.no/ Det virker derimot som om denne siden er nede fra tid til annen (iallefall hos meg) event. kan du prøve å sende en mail til den amerikanske Tech avdelingen. ( http://support.dlink.com/contact/USsupport.asp ) Edit: Rettet Quote feil. Endret 25. desember 2003 av MemorX Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Har ikke prøvd 2.20, men den skal sikkert virke fint den... Da syns jeg du skal sende en mail til Dlink å høre om de har noen løsning på problemet. Nå ser det faktisk ut til at det funker med 2.20 Den holder seg tilsynelatende på nett hele tiden. Er spent på hvor lenge det varer. Takker iallefall Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå