Quaec Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Heisann! Jeg ser etter en mobil i prisklassen 0-3500(der går maksgrensa) med bra kamera, større enn 3,5" skjerm, godt minne, støtte for mikroSD, bra RAM og grei batterilevetid. Må ha miniUSB-utgang og Android Disse mobilene ser jeg på nå: HTC Desire + Pris(2495) HD filming 3,7 LCD skjerm Sekundærkamera(bruker Skype innimellom) FM-radio - Kun støtte for 8 GB minnekort 5,00 megapiksler 2,1 Bluetooth Design Vekt Ingen HDMI-utgang 1 GHz prosessor Sony Ericsson Xperia Arc S + Pris(2490) DesignHD filming 4,2" LCD skjerm Støtte for 3D film 8,10 megapiksler HDMI-utgang 1,40 GHz prosessor - Jackutgangen er på venstre side LG Optimus L7 P700 + Pris(2099) Design HD filming 4,3" skjerm Android 4.0 Ice Cream Sandwich følger med Høyt internminne - Ingen minnekort følger 1 GHz Prosessor Ingen HDMI-utgang Sony Xperia S + Synnsykt bra kamera Design HD film Stor skjerm Android 4.0 Bra CPU, internminne og RAM - Litt stiv pris Ingen HDMI-utgang Jeg trenger seriøst hjelp, håper dere kan hjelpe =) Kom med andre forslag hvis det er noen som f. eks. er billigere med samme ytelse etc. Endret 19. juni 2012 av Quaec Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 LG Optimus 2X koster det samme som L7, og er kraftigere. Vist du skal ha noe råere innen din prisklasse ville jeg valgt Sony Xperia S den er litt kraftigere enn S2, og er den eneste Android telefonen med 12 MP kamera. Lenke til kommentar
Quaec Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 LG Optimus 2X koster det samme som L7, og er kraftigere. Vist du skal ha noe råere innen din prisklasse ville jeg valgt Sony Xperia S den er litt kraftigere enn S2, og er den eneste Android telefonen med 12 MP kamera. Xperia S er rå, men foreldrene mine sier grensa går på 3500. Men jeg har bursdag i desember, så det kan hende prisen har gått ned til da.. Skal tenke på det kan=) Flere? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 LG Optimus 2X koster det samme som L7, og er kraftigere. Vist du skal ha noe råere innen din prisklasse ville jeg valgt Sony Xperia S den er litt kraftigere enn S2, og er den eneste Android telefonen med 12 MP kamera. Xperia S er rå, men foreldrene mine sier grensa går på 3500. Men jeg har bursdag i desember, så det kan hende prisen har gått ned til da.. Skal tenke på det kan=) Flere? Netonnet selger den for 3508,- og Cdon for 3 529,- når du tar med frakta. Det er dei to nettbutikkene som selger den biligst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå