'dharma_boy' Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei.. Problemet mitt i dag er at jeg ikke kommer inn på Add/Remove software eller legg til fjern program varer... Jeg har Windows 2000... Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? Må jeg innstalere OS på nytt?? :o Kan dere være så snill å hjelpe meg?? Takker så mye for hjelp :wink: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Bruker du såkalte Visual Styles? Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Bruker du såkalte Visual Styles? ????? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ikke det nei.. Får du en feilmelding? Tror jeg har vært bort i dette før, fikk ingen feilmelding. Problemet fkset seg selv av en aller annen grunn... Du kan da sikkert bare reparere installasjonen din, fungerer sikkert etter det. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Ikke det nei.. Får du en feilmelding? Tror jeg har vært bort i dette før, fikk ingen feilmelding. Problemet fkset seg selv av en aller annen grunn... Du kan da sikkert bare reparere installasjonen din, fungerer sikkert etter det. Nei, jeg får ingen feilmelding.. Jeg kommer meg bare ikke inn på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå