ingen verdens ting Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Toy car Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Synes det var et skikelig stilig bilde! Synes det er en fin komposisjon med fin retning i bildet. Det er etter min mening nok luft foran og bak i bildet. Steinene, eller sanda foran bildet synes jeg gir dybde. At vindusrutene er dekket av sand og er skitne, sammen med at det er noen stener i lufta, synes jeg gjør at en får en oppplevelse av vind og vær. Synes du har talent Endret 11. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Synes det var et skikelig stilig bilde! Synes det er en fin komposisjon med fin retning i bildet. Det er etter min mening nok luft foran og bak i bildet. Steinene, eller sanda foran bildet synes jeg gir dybde. At vindusrutene er dekket av sand og er skitne, sammen med at det er noen stener i lufta, synes jeg gjør at en får en oppplevelse av vind og vær. Synes du har talent Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg