Svigermors drøm Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei Jeg er så uheldig at jeg kom opp i spansk muntlig eksamen. Spansklæreren har omtrent ikke lært oss en dritt spansk på disse 3 årene og hun har vært veldig mye vekke. Hun har sagt at hun egentlig har fått sykemelding fra legen men trosset den for at vi skulle ha eksamen.. Noen kom opp i fransk, uheldig tenker de fleste men der er læreren i sykemelding og da får elevene fri i 3 dager og ingen eksamen. Kan jeg på noen som helst måte ikke ha spansk muntlig eksamen? Går i 10. Klasse Lenke til kommentar
Henriko19 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du kan jo bli syk med vilje å få legeerklæring på at du ikke kan ha eksamen ellers er det ikke håp for deg... skikkelig uflaks Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Hvordan kan jeg bli syk med vilje da ? Jeg får ikke spysyke når det passer meg.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har du ikke eksamen får du IV på vitnemålet, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå