braatheen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Sjekk ut min nettside: http://www.mygreencertificate.com Lag gjerne en liste på ideer som jeg kan endre på, all kritikk er god kritikk! Dette er da altså det tredje selskapet som starter opp innenfor dette temaet i Norge. Trenger sårt noen tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
agm Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du har da fått tilbakemeldinger på denne siden flere ganger tidligere? Kanskje greit å liste opp hva "webdirektør" har valgt å endre/ikke endre så du slipper få se samme tilb.meldingene på nytt. Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Har endret tingene jeg selv føltes var nyttig i forrige tråd. Lagde denne tråden for å få enda mer inspirasjon. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg ser de tingene jeg påpekte ikke er endret, og synes du i alle fall burde vurdere å endre fargen på teksten. Det ser veldig rart ut. Endret 12. juni 2012 av torbjørn marø Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg ser de tingene jeg påpekte ikke er endret, og synes du i alle fall burde vurdere å endre fargen på teksten. Det ser veldig rart ut. Takk for forslaget! Regner med at du er i prat med Tor nå! :-) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Synes designet er knall! Stilrent og lett. Forholdsvis kjapt er det også, dog var det noe småhickup i lastingen av det andre bakgrunnsbildet. Men overall, pen bruk av png og transparency Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Synes designet er knall! Stilrent og lett. Forholdsvis kjapt er det også, dog var det noe småhickup i lastingen av det andre bakgrunnsbildet. Men overall, pen bruk av png og transparency Takk for tilbakemelding Kenny! Jeg skal få tatt en titt på lastingen av det andre bakgrunnsbilde:) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg syns den var veldig bra. Du inspirerte meg Lenke til kommentar
masato Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg synes siden er veldig pen å se på, og treffer det den skal, men det som slår meg er at innlastingen av siden, og da hovedsakelig bakgrunnen kan bli litt "irriterende" i lengden på grunn av at bakgrunnen fades inn for hver gang man beveger seg rundt blant undersidene. Ellers, som sagt veldig bra imo. Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Takk for svaret. Synes at det er mange som er irriterte av den loadinga, skal se om jeg får det vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå