artoffiction Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis det er noe jeg ville klage på, så må det være at det ikke går ann å skyte gjennom tregjerder og vegger. Det er for teit at man kan dukke ned bak et gammelt tregjerde og være trygg, når man i vikeligheten ville vært drept halvsekundet etter. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ting jeg ikke likte: M1 carabinen hadde bare 10 skudds magasin ... akkurat det ang. mag. kappasiteten på M1'ern er noe av det dummeste jeg har hørt som en klage, ikke for å rakke ned på deg...men det er jo realisme... Standard M1 hadde 10 skudds magasin, bare at de ikke var i boks, som som på M1 Carbine. Derfor var det naturlig å bare stikke disse i en boks for å få utskiftbare magasiner til M1C...mindre arbeid enn å lage egne magasiner til dem, istedet for bare å stikke dem i en metall "boks" Når det gjelder kraften, så syntes jeg den var ok, den er svakere enn KAR98'ern, som dreper på ett skudd i spillet...slik skall det være også. KAR98 = 7.92 M1(Carbine) = 7.62mm (med varierende lengde på hylsen, der 7.92mm er lengre (og derfor kraftigere enn 7.62mm). Samtidig er M1 semi automatisk, mens Kar98 er bolt action, så jeg syntes det virket ang. balanse i spillet også... du tømt magasinet på M1 på tiden det tar en å skyte og reloade ett skudd med Kar98... M1911'en er ikke prøvd enda en ting jeg ikke likte var at det var mulig å ta partial reload, uten å miste resten av ammoen...standard prosedyre er å kaste magasinet, ikke stikke det i lomma (ok, ikke så mye problem med M1, siden du ikke kan reloade før den er tom da men men... btw, digg, utifra screenshotene på hjemmesiden deres, så det ut som det er en russisk kampanje også! og den utbomba byen så ganske imponerende ut også! Standard M1 er den såkalte M1 Garand som hadde 7.62mm (x51?) og 8 skudds magasin som hadde den fine "plingen" på slutten. M1 karabinen eller m1a1 ble laget for fallskjermtropper og sånt, den har som sagt 10 skudds magasin og 5.56mm ammo. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 m1 grand og m1 carabine er velidg forskjellige, m1 grand= 7.62X51mm m1 carabine= 7.62x22 eller noe, nesten pistol kaliber og den har en 15 skudds magasin men ble ofte bare ladet med 13 for å ungå skiling. mens m1 grand hadde et 8 skudds clip, som ble stappet oven i fra og ned in i våpenet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 :oops: tja, hva kan man si enn "******, jeg bomma" ? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 du har rett i was wrong, m1 karabinen er 7,62 x 33mm (0,33 carbine) men rifla heter M1 Garand og ikke grand. men hvis jeg ikke tar feil var det vel 10 skudds magasin orginalt men senere under vietnam og sånt kom m1 karabinen med 15 skudds magasin. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ikke for å være overdrevent pedantisk, men noen rettelser må nok til: <Kjedelig faktamodus> M1 Garand: 8-skudds "klips" i kaliber .30-06/7.62x63mm. Et lite plusspoeng til CoD for å få med den lille detaljen at det er helt umulig å "etterfylle" en Garand p.g.a. denne litt spesielle løsningen. M1A1 Karabin: 15-skudds (bare 10 i spillet) boksmagasin i kaliber .30 M1/7.62x33mm. M1 Thompson: 20 eller 30-skudds boksmagasin i kaliber .45 ACP. Mauser Kar.98k: 5-skudds fast magasin med 7.92x57mm ("7.9mm Mauser") ammunisjon. </Kjedelig faktamodus> Kan nok stemme at 7.62x33mm ammoen i M1 Karabinen er i svakeste laget. Pleier selv å bytte den ut med den første og beste Mauseren jeg finner. Foretrekker faktisk den til og med over M1 Garand. Ellers mener jeg at CoD ser ut til å bli en svært forbedret utgave av MOH. Savner fremdeles litt på realismefronten, men på "Veteran" vanskelighetsgrad nærmer det seg skikkelig bra saker. Utifra demoen å dømme kan det virke litt lineært og ensformig, men det ferdige spillet kan jo fremdeles overraske. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kan dere ikke innse det at det bare er et spill!!!!???? eller bruk mg42 så dere slipper å telle skudd. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 noen som vet om en lanseringsdato til dette spillet? Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Bare å innse at Tyskerene hadde de beste våpnene. Stygge, klumpete, presise og funksjonible våpen. Jeg bytter alltid ut våpnene med Tyske så snart muligheten byr seg. Noen andre som merker vanvittig forskjell i ytelse når man bruker EAX i stedenfor Miles Fast 2Dpositional. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 i et kjenerelt bilde hadde tyskerne bedre våpen og faktisk bedre taktikk, Tyskerne hadde hele son infanteri strategi rundt Mg'ene, mens amerikanerene hadde den rundet rifla. britene hadde en blanding mellom Bren/sten/enfield, det er et par våpen som var veldig gode fra USA. thompson men den var dyr, så den ble bytta ut med grasegun'en etter vært. så var det colten 1911, beste pistol noen gang. brittene hadde brengun'en som var et fantastisk våpen, blanding av en BAR og en mg, kaskje beste våpen under ww2. faktisk var den så nøyaktig at viss man festa et scope på den kunne man fint treffe folk fra over 1,5km med ektrem nøyaktighet.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Utifra demoen å dømme kan det virke litt lineært og ensformig, men det ferdige spillet kan jo fremdeles overraske. Vel, tror utrykket "there`s no such thing as a non-linear orgasm" gjelder her Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva synes dere om at de som er på laget ditt respawner hele tia? jeg er litt usikker for det er ikke realistisk liksom men på den andre siden gir det spillet mer "liv" når du har med deg et lag hele tia og ikke klurer rundt alene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva synes dere om at de som er på laget ditt respawner hele tia?jeg er litt usikker for det er ikke realistisk liksom men på den andre siden gir det spillet mer "liv" når du har med deg et lag hele tia og ikke klurer rundt alene. Du kan jo se på det som at du får reinforcements.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva synes dere om at de som er på laget ditt respawner hele tia?jeg er litt usikker for det er ikke realistisk liksom men på den andre siden gir det spillet mer "liv" når du har med deg et lag hele tia og ikke klurer rundt alene. Du kan jo se på det som at du får reinforcements.. Akkurat. Det bokstavelig talt regner jo paratroopers rundt deg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 respawner de? dessuten, who gives a flying turd om det er lineært? slike krigs FPS er jo mission baserte også da har ikke jeg problemer med iallefall og ja, KAr98 er å foretrekke over M1 Carbine men thompsonen er bedre enn MP40...pga stoppingpower, mener jeg iallefall.... litt merkelig at de ikke la inn overheting på MG42'ene, eller ammo forbruk...mister lissom muligheten for å storme MG reder når de bytter løp da... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Proevde nettopp demo`en og maa si at det var ganske morsomt ja , jeg haaper uansett at man i spillet ikke hele tiden faar forsterkninger under oppdraget dersom mine egne blir skutt . Jeg liker aa springe rundt alene ogsaa . Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kjører spillet på: 1200x1024x32 Maks på alle detaljer (ingen AA' date=' AF) Spillet viser ikke tegn til hakking, bortsett fra da jeg en gang skrudde på "Bodies" på "insaine" slik at det ble mange lik uten at noen forsvinner. Så stilte jeg meg opp med MG42'en ved den første marken der med kyrene. Fant nemlig ut at dersom jeg skyter noen av mine egne, vil det bare komme nye "reinforcements" slik at laget er like stort. Etter en stund merket jeg at maskinen begynte å slite. Har tatt et screenshot. Ligger lik overalt..... Jeg har merket at maskinen min ikke har vært spesielt mye raskere etter at jeg byttet skjermkort fra GeForce3 til 9800Pro, men nå vil det kanskje bli andre boller når DX9-spillene kommer...? [/quote'] Hvorfor bruker du ikke AA og AF? Det er der du vil merke stor forskjell fra GF3. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 respawner de? dessuten, who gives a flying turd om det er lineært? slike krigs FPS er jo mission baserte også da har ikke jeg problemer med iallefall og ja, KAr98 er å foretrekke over M1 Carbine men thompsonen er bedre enn MP40...pga stoppingpower, mener jeg iallefall.... litt merkelig at de ikke la inn overheting på MG42'ene, eller ammo forbruk...mister lissom muligheten for å storme MG reder når de bytter løp da... Blir vel litt drøyt å forlange at man må bytte løp i et spill. Helt greit med ammo-counter og overopphenting, no ala Day of Defeat. Skulle også likt muligheten til å kunne drasse med deg en mg rundt, også ala DoD. Var vel en mg i MOHAA Spearhead?! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Altså, du som sier det lagger med dni Xp2500+ og ti4400 forstår det ikke! Kjørte alt på MAXX detaljer 1024x768, eax3 (med gametheatreXP7.1 lydkort, hercules btw :wink: ) og det går TOTALT glatt, helt overglatt, ikke merke til lagg her og jeg har : p4 2,2ghz, 256rd-ram pc800, ti4400... EDIT : næmmen, jeg glemte å nevne spillet, det kicka ASS seriøst altså, har spilt mohaa og battlefield så lenge og fikk secret weapons of ww2 i går og det kicka ass, og etter å testa demoen i dag, ble jeg SKIKKELIG imponert !!! :o :o Knallspill altså, gleder meg til å spille fullversjonen, er lei av å ta alle med granater.. hehe MP på dette må vel rocke noe vilt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå