Henriko19 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei Vi har da vært så heldige / uheldige å komme opp i Naturfag på muntlig eksamen 10. trinn. Temaet er mennesket og naturen, vi har fått en del stikkord, men vi har plukket ut noen og vi står igjen med : Natur og Miljøvern , energi, kraft og bevegelse, og (karbonatomets kjemi og helse og livsstil) Noen som har noen tips eller råd om hva vi kan snakke om? Blir kjempe glad for tilbakemeldinger Hilsen Jon & Henrik Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei Vi har da vært så heldige / uheldige å komme opp i Naturfag på muntlig eksamen 10. trinn. Temaet er mennesket og naturen, vi har fått en del stikkord, men vi har plukket ut noen og vi står igjen med : Natur og Miljøvern , energi, kraft og bevegelse, og (karbonatomets kjemi og helse og livsstil) Noen som har noen tips eller råd om hva vi kan snakke om? Blir kjempe glad for tilbakemeldinger Hilsen Jon & Henrik allerede! Vi får ikke vite før tirsdag? Lenke til kommentar
Henriko19 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Vi fikk vite idag og skal ha den på onsdag Noen tips Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Vi fikk vite idag og skal ha den på onsdag Noen tips Dette syns jeg litt vanseklig men du kan for eksempel finne sammendreg på nettet i stedet for å lese i boka. i tilleg til det så ikke bruk så mye tid her. Jeg tror ikke at du får mye hjelp. men der er flere ting som kan være med: Glopal oppvarmin, fotosyntese KP 1: celler og arv(du kan si litt om plantecell og dyrcell),. mange andre ting kan være med. Bruk tida godt. Husk at det er 20 min utspørring. så ikke si alt du kan med en gang Lykke til Endret 11. juni 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå