Tor r Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Sola Flyplass. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Satt en stund og ventet på fly i luften,Men men kom ingen den kvelstunden eg var der. Mitt første forsøk på nattbilde,her satt sammen av tre bilder. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjempe bra panorama Tor.Ok...detaljer forsvinner jo litt i dette formatet selv i storversjonen,men det skyldes mørket og ikke fotografen;) Bra eksponert dette;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Kjempe bra panorama Tor.Ok...detaljer forsvinner jo litt i dette formatet selv i storversjonen,men det skyldes mørket og ikke fotografen;) Bra eksponert dette;) Takk for tilbakemelding Jan Erik der var faktisk en aldri så liten diss som ble mørkere oppover i bilde,ser faktisk deler av Stavanger herfra,lenger oppover og til høyre i bilde.blir spennende og få med seg lys innover der og blir nok tur på tur for og finne den rette kvelden 1 Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Knallbilde fra deg dette. Ble veldig fint i panorama. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Knallbilde fra deg dette. Ble veldig fint i panorama. Takk så mye for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg