Gå til innhold

hjelp til kjøp av paintball utstyr


Anbefalte innlegg

hei! guttegjengen i bygda har nå bestemt seg for å kjøpe paintball! Jeg er veldig usikker på hvilken markør jeg skal kjøpe. Markøren skal for det meste brukes i skogen, og av og til på "bane".

 

hva er best? CO2 eller oksygen? vi har lettere tilgang på okysygen ovenfor CO2 så det hadde vert greit med en markør/tank som går på oksygen.

er villig til å bruke 3k på paintball utstyr, da mener jeg tank, magasin og markør.

 

forslag? noen snakker om tippman A5, erfaringer?

 

hadde vert greit med switch mellom automatisk og burstfire.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Flott å høre at dere har tenkt å begynne med paintball og kjøp av utstyr! :)

 

Hva som er best, CO2 eller oksygen. Det beste er oksygen/luft. CO2 tanker kan fryse og markøren vil ikke fungere så bra hvis det er kaldt ute. Dette har jeg prøvd.

Ellers koster det vel penger å fylle CO2 tanker, mens luft er gratis og fungerer uansett!

Og alle markørernå til dags som du kjøper fungerer med lufttanker.

 

Tippmann A5 er en god markør og et sikkert valg for nybegynnere og skogsspillere. Dette er valget hvis du vil ha en mekanisk markør og ikke elektrisk. A5 fungerer ikke så bra på bane, da vil du gjerne kjøpe e-grip (elektronisk grep) som gir deg tilgang til flere moduser som full automatisk, respons modus osv.

 

Derimot, vil du ha en elektrisk markør som fungerer både supert på bade og i skog, så har du GOG Envy pakken. Her får du med tank, maske, elektrisk magasin og selvfølgelig markøren, Envy. I tillegg anbefaler å kjøpe med GOG Blackheart board, som gir markøren mange flere muligheter til blandt forskjellige moduser som Millennium og PSP som er forskjellige turneringstyper på bane hvis du har tenkt til det i framtiden, og gir deg muligheten til å velge "fire rate" som lar deg velge hvor mange baller du vil skyte i sekundet.

 

Så vil du skifte mellom full auto og feks burstfire så kan du enkelt gjøre dette med blackheart boardet installert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...