theajos Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Min stakkars acer gikk i bakken i går på vei hjem fra jobb. Det var min egen feil da jeg tryna og landet oppå pc-veska, men uansett funker ikke skjermen. Eller den funker jo delvis men det er tydeligvis den som har fått seg en trøkk. Alt ellers funker som det skal og jeg kan fint bruke en ekstern skjerm. Jeg ville tro det er forferdelig dyrt å få den reparert hos forhandleren, iallfall hvis det er noe jeg muligens kan klare selv. Kjøpte den for 8 mnd siden, har hverken råd eller lyst på ny. Hjeelp Endret 11. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 er det noen forsikring som dekker dette mon tro? du kan jo spør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har du/foreldrene dine reiseforsikring som dekker deg fra det øyeblikket du går ut døra, hadde jeg tatt det på den. Blir vel +/- 500 i egenandel. Pengene du får igjen kan du enten bruke til å reparere den, eller til å kjøpe deg en ny. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Dekker reiseforsikringa det også hadde det jo vært supert. Jeg må vel sende den inn uansett for å få sendt til reparasjon for at de skal sende det videre til forsikringselskapet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Du trenger nok ikke det, ta kontakt med forsikringsselskapet og spør hva de eventuelt trenger av dokumentasjon (bilder osv.) . Edit: Rett og slett hvordan du skal gå frem. Endret 11. juni 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Får prøve på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå