Nala Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Heisann! Går det ann og kjøre microsoft office trail på mac 2 ganger etter hverandre? Haster litt i forbindelse med eksamen! takker for svar! Lenke til kommentar
Nala Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Fant nettopp ut at jeg kunne bruke open office som en slags power point. Men et spørsmål, går det an og åpne dokumentene i office i på windows? er det et format jeg burde lagre det i? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Open Office og Microsoft office dokumenter kan du bruke på både Mac og PC De fleste ganger går det greit å bruke OO dokumenter i MO og omvendt. Men da ville jeg ikke laget noe fancy greier, bare helt basic power point eller tekst fil. Endret 11. juni 2012 av Speider-gutten Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kanskje litt sent svar, men jeg ville anbefalt å lagre som en .doc eller .docx fil. Som Speider-gutten nevner over pleier det å funke med OO-filer i MO og omvendt, men er utrolig kjipt de gangene det ikke gjør det. Å lagre filen som en MO-fil skal være et av alternativene som kommer opp når du trykker lagre. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå