3R4 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei! Jeg har en Dell laptop som jeg har hatt litt problemer med. Første gang måtte hovedkortet byttes etter at det var et problem med minnekortleseren. Andre gang måtte hovedkortet byttes etter at batteriet ikke ville ta til seg lading. Og nå funker ikke skjermen i det hele tatt, sannsynligvis pga at GPU-en (En del på hovedkortet) er defekt, som er en kjent feil på denne modellen. Altså, det er samme feil tredje gang (Hovedkortet), men samtidig er det forskjellige feil... Kan jeg kreve heving? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 "Samme mangel" er ikke ensbetydende med "mangel på samme komponent". Om du f.eks. opplevde tre ganger at det ikke var liv i maskinen da du forsøkte å skru den på ville det vært irrelevant om det var vekselvis strømforsyning og hovedkort som var feilkilden, du ville hatt hevingsrett tredje gang ettersom feilen er den samme. Defekt minnekortleser, ladeproblemer og svart skjerm er sånn sett tre ulike feil. Forbrukerkjøpsloven åpner ikke for noe maks antall avhjelpsforsøk for ulike feil, men de fleste produsentgarantier følger en konvensjon som gir deg kredit ved fjerde gang ulik feil. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hej Jeg er ked af at høre, at du har haft gentagne problemer med din Dell computer. Hvis du sender mig dit servicetag i en privat besked, vil jeg meget gerne kigge på sagen, og se om vi ikke kan finde en acceptabel løsning. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar & @Delllytter 3 Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Fantastisk at Dell er aktive på forumet. Satser på at vi får til en løsning på dette. Kommer med oppdatering. -3R4 Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Ville bare komme med en oppdatering: Dells representant kom med tilbudet om at jeg kunne få heve kjøpet. Dette takket jeg ja til, og pengene ble ført over til konto. Takk for det Dell! 2 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 bra å se at Dell har lyst til å ordne opp, og at det gjøres aktivt i forumene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå