Delvis Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjøpte denne: Seagate, og der var det ingenting annet oppi esken enn selve hardisken. Er det blitt vanlig, at det ikke er kabler inkludert? Lurte litt på det. For skal kanskje kjøpe en til snart, og da må jeg jo bestille kabler utenom i såfall. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Sata Kabler pleier å følge med hovedkort. Og de fleste harddisker selges som OEM. Så er boxed versjon av blueray/dvd brenner som kan følge med sata kabel. Endret 11. juni 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Sata Kabler pleier å følge med hovedkort. Og de fleste harddisker selges som OEM. Så er boxed versjon av blueray/dvd brenner som kan følge med sata kabel. Det stemmer det, men har ikke flere igjen nå. Så da tolker jeg det som at svaret er -ja på at de pleier komme uten kabler inkludert? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så da tolker jeg det som at svaret er -ja på at de pleier komme uten kabler inkludert? Korrekt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du må ha en "Retail eske" for kabler, men disse må du lete lenge etter her til lands, de eneste som kan finne på å selge slikt er butikker som Elkjøp osv. For en lavere pris får du OEM, som er kun en harddisk... That's it. Så ja, enten SATA kabler med hovedkortet, ELLER at du kjøper separat, slik har det vært siden IDE diskene sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå