Joachim_F Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Neal Stephenson oppsøker Kickstarter, og får med seg Gabe Newell som smed. Les hele saken Lenke til kommentar
Oly Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ingen som har kommentert denne artikkelen? Dette må nå være noe av det råeste jeg noen gang har hørt om Jeg har mine tvil om at dette vil fungere så bra i praksis; i og med at når to sverd møtes så vil man merke motstand. I disse Game of Thrones-tidene ville jeg tro at det er mange ivrige fans som kunne ønske seg en fungerende sverd-simulator på PC. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det virker som om prisen er nokså tiv, 500k dollar? Hadde kanskje gått med 150k eller 250.000. Men 500 tror jeg blir for mye.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Masse potensiale, men spørs om gjennomføringen. Inntrykket er at prosjektet blir gjennomført uansett hvor mye penger de får inn, så 500k bare er et tentativt mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå