Gå til innhold

Ny mobil 2000-4000 kr, noen tips?

dup

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har sluttet i jobben for å bli fulltidsstudent for en stund, og har derfor måtte si i fra meg noen frynsegoder, deriblant en iPhone 4s. Derfor trenger jeg en ny telefon.

Jeg synes prisen på en iPhone 4s er noe stiv, så tenkte jeg skulle gå for en android i prisklassen ca 3000 kr, si 2000-4000 kr for litt fleksibilitet.

Har ingen spesielle krav, er vel en gjennomsnittlig bruker. Men den bør jo helst være god å ringe med og forholdsvis rask å surfe på.

Disse telefonene har jeg kommet frem til så langt:

-HTC One S

-Sony Xperia S

-Samsung Galaxy SII

Er det noen som har tips om hva jeg bør gå for her? Eventuelt styre unna?

Prisene jeg har funnet på disse: HTC One S 4300,-, Sony Xperia S 3429,- og Samsung Galaxy SII 3249,-.

Så prismessig kommer Sony og Samsungen best unna. Er HTC One S verdt den 1000-lappen mer? Og fra HTC One S til 4300 kr, så er det bare ca 600 kr opp til en iPhone 4s (4890,-), men da begynner jeg å bevege meg litt langt fra budsjettet. :)

Og Samsung Galaxy SII begynner vel å bli litt gammel, vil i så fall Sony Xperia S være et bedre kjøp? Eller er SII fortsatt å regne med?

Er det eventuelt noen åpenbare telefoner jeg ikke har fått med meg som jeg burde vurdere? Noen under 3000 kr for eksempel? Finnes det noen røverkjøp hvor man får veldig mye telefon per kroner?

Mange spørsmål kanskje, men håper jeg kan få noen tips her!

Mvh

Dupp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Ser at HTC Titan selges for 2500 kr på cdon.com. Det er vel noe å slå til på? den har jo fått terningkast 6 på amobil.no.

Noen som har noen innspill på den mobilen, har vurdert å kjøpe den, noen som har innspill eller andre forslag?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Hei,Ser at HTC Titan selges for 2500 kr på cdon.com. Det er vel noe å slå til på? den har jo fått terningkast 6 på amobil.no.Noen som har noen innspill på den mobilen, har vurdert å kjøpe den, noen som har innspill eller andre forslag?Takk på forhånd

Med den prisen så fikk jeg nesten lyst til å kjøpe en ekstra her. Kjør på hvis du har store hender!
Lenke til kommentar

Hei,

Ser at HTC Titan selges for 2500 kr på cdon.com. Det er vel noe å slå til på? den har jo fått terningkast 6 på amobil.no.

Noen som har noen innspill på den mobilen, har vurdert å kjøpe den, noen som har innspill eller andre forslag?

Takk på forhånd

Titan er jo på størrelse men et troll, men hvis dette passer deg, er det en bra mobil. Jeg kunne aldri hatt den, jeg er ungdom og synes Arc S er stor =)

Lenke til kommentar

Takker for tipset om HTC Titan. Den var jo veldig billig, men tror den blir litt i største laget for meg (som er vant med iPhone 4s), i tillegg til at jeg ikke er helt klar for å gå for Windows phone helt ennå.

Ut i fra hva jeg har lest av tester etc på nettet i det siste, kan det virke som om Sony Xperia S er det beste kjøpet for meg, mtp pris/ytelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...