EinarEriksen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Vår journalist mener GPS-er kan være minst like irriterende som de er nyttige. Kommentar: ? TA EN U-SVING!!! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Å lese kart mens man kjører bil er ikke nødvendigvis en god idé sammenlignet med å bruke GPS, men å kaste et blikk på et oversiktskart før man drar på tur kan hjelpe mye. 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tom Tom App på iPhone, reddet oss i trondheim da E6 ble lagt om, helt super GPS, gleder meg til testen ! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Tom Tom App på iPhone, reddet oss i trondheim da E6 ble lagt om, helt super GPS, gleder meg til testen ! Litt usikker på hvor mye som har skjedd med programmet i ettertid, men vi testet TomTom-appen på iPhone i juli i fjor: http://www.mobilen.no/artikler/apps_til_bilnavigasjon/98017 Lenke til kommentar
ism Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det aller første jeg gjør med en GPS er å skru av lyden. Da kan man bruke GPSen når man vil og konsentrere seg om veien og skiltene når man må. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Å lese kart mens man kjører bil er ikke nødvendigvis en god idé sammenlignet med å bruke GPS, men å kaste et blikk på et oversiktskart før man drar på tur kan hjelpe mye. Ja, pleier selv å gjøre det. Men til tross for GPS sin manglende evne til å ta forandringer uten problemer, så er det enda værre med kart, selv med en kartleser. Man er ute å kjøre med en gang det skjer noe uforutsett. Utenfor byen trenger man ikke GPS selv i fremmede land. Er ihvertfall min erfaring. Det eneste er at det litt mer behaglig, fordi man slipper å følge med på avkjørselsnummer og kilometeranvisninger. AtW Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tom Tom App på iPhone, reddet oss i trondheim da E6 ble lagt om, helt super GPS, gleder meg til testen ! Litt usikker på hvor mye som har skjedd med programmet i ettertid, men vi testet TomTom-appen på iPhone i juli i fjor: http://www.mobilen.n...avigasjon/98017 Ble det brukt noen form for holder med GPS støtte (enhancement opplegg)? Jeg bruker det (Tom Tom Car Kit) og det er utrolig raskt! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Etter at jeg fikk Google Navigator (eller hva det nå heter) på droiden har jeg ikke brukt GPS'en i bilen en eneste gang. Navigator er rett og slett mye bedre, og jeg har den jo alltid med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg