Gå til innhold

Da var rober2.com ferdig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må egentlig si at jeg likte den tog-saken du lagde tidligere, bedre. menyen er den samme, fargene er de samme (kule farger, bare så det er sagt), layouten er ganske lik, men kjedeligere.

og, som jeg sa om den prototype-siden din, jeg liker heller ikke måten du deler opp bildene på. lensflares hører heller ikke hjemme på siden til en "webdesigner". jeg savner også en skikkelig "avslutning" på siden, at den runder inn fra venstre til høyre som du har gjort på toppen.

helt kurant side, men ingenting spektakulært.

Lenke til kommentar

Likte fargene. Litt retro.

Forsiden hadde et dødt bilde (SKAMME SEG!)

Syntes egentlig den flash-effekten på menylinkene var litt billige. Siden mistet liksom litt av renheten.

Er enig med psilocybe; siden mangler en bunn.

Ellers likte jeg designet skikkelig bra. Svært så trendy... jadda!

Likte forresten det forrige designet ditt også. Credits 4 U!!

Lenke til kommentar
Forsiden hadde et dødt bilde (SKAMME SEG!)

Takk for kommentarene! Uansett, det bildet er fikset nå ;)

<offtopic>

Forsiden din har også en liten bug:

Warning: Too many connections in /mnt/has/www/svenerik/snorre/functions.php on line 25

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /mnt/has/www/svenerik/snorre/functions.php on line 25

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 32

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 32

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 33

</offtopic>

Lenke til kommentar

enda en liten ting..

disse "bar'ene" du har under hvert bilde.. hvorfor:

1. er de i .jpg? det er masse kompresjons-grums rundt teksten, noe du unngår fint med .gif. i mine øyne er dette det samme som å bruke .bmp til bilder på websider. fy på fingen, med andre ord.

2. har du ett bilde per side, når det ikke er noen forskjell på dem?

Lenke til kommentar

<offtopic>

Forsiden din har også en liten bug:

Warning: Too many connections in /mnt/has/www/svenerik/snorre/functions.php on line 25

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /mnt/has/www/svenerik/snorre/functions.php on line 25

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 26

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 32

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 32

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/has/www/svenerik/snorre/header.php on line 33

</offtopic>

Du må lære deg å tolke feilmeldinger gutt.

Feilen ligger hos min mySql host, ikke i scriptet mitt...

Men... Du er jo designer, ikke programmerer.... :wink:

Lenke til kommentar
enda en liten ting..

disse "bar'ene" du har under hvert bilde.. hvorfor:

1. er de i .jpg?

2. har du ett bilde per side, når det ikke er noen forskjell på dem?

Når jeg slicet bildene så slicet jeg hele shiten...teksten (og feltet) under bildet også.

Lenke til kommentar

Du må lære deg å tolke feilmeldinger gutt.

Feilen ligger hos min mySql host, ikke i scriptet mitt...

Men... Du er jo designer, ikke programmerer.... :wink:

Tja...er nok ikke helt enig der nei. Jeg kan programmere. Rober2.com og et par andre sider (se portfolio) har mitt eget selv-skrevet CMS (skrevet i PHP).

Uansett, jeg mente ikke å svare frekt eller noe, men jeg tenkte å sjekke ut siden din da jeg "ikke kjenner deg" fra forumet lissom...for å se hva du har laget, og det første jeg ser var den heavye erroren.

Lenke til kommentar
Når jeg slicet bildene så slicet jeg hele shiten...teksten (og feltet) under bildet også.

slurvete arbeid, med andre ord. tsk, tsk.. *riste på hodet*

Tja...egentlig ikke. Jeg hadde tenkt å slice den nedre delen i en 2 fargers gif, men resultatet ble det samme (i JPG), uten at det store bilde ble så mye større...

Lenke til kommentar

Tja...er nok ikke helt enig der nei. Jeg kan programmere.

Ok. My bad. Du er en designer/scripter, men fremdeles ingen programmerer.

Ang. den massive feilmeldingen min.... Det er vel hva jeg har igjen for å benytte gratis mySQL-host... *skammer seg*

Lenke til kommentar

Ang. den massive feilmeldingen min.... Det er vel hva jeg har igjen for å benytte gratis mySQL-host... *skammer seg*

Nei, jeg er ingen programmerer, er bare 17 år gammel, tror ikke du kan kalle deg Programmerer før du har tatt cand. mag. eller skrevet en egen kompilator ;)

Uansett, tilbake til deg...har du en stor database da? Har nettopp skaffet meg litt extra MySQL plass....

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ingen programmerer, er bare 17 år gammel, tror ikke du kan kalle deg Programmerer før du har tatt cand. mag. eller skrevet en egen kompilator ;)

Uansett, tilbake til deg...har du en stor database da? Har nettopp skaffet meg litt extra MySQL plass....

Ikke veldig stor, nei. Det er 10 tabeller. En SQL-dump av dataen ble ca 180kB.

Hvor har du konto? Hva betaler du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...