WARSAWA Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg leser mye fælt på disse sidene. I altfor stor grad publiseres meninger som ikke egner seg på trykk. Folk bør ikke ha den allerede overdrevne ytringsfrihet dette forum tillater. Det dreier seg om politisk ukorrekte meninger, "skitten linking" samt ufint språk. Følg med MOD Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 [Leke.Moderator=True] skulle vært postet i "Tilbakemeldinger" [Leke.Moderator=False] Tenl deg om forumet var anarki! aner du hvor mye dritt moderatorene fjerner daglig? Hadde folk kunnet gjøre som de ville, hadde forumet sugd maks! Cheers @ The Mods Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ........... Ikke noe godt forsøk på trolling engang....men fortsett med å prøve. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg leser mye fælt på disse sidene.Til å være ny bruker i dag, ser jeg ikke hvordan du kan ha fått tid til å lese så mye gale.Folk bør ikke ha den allerede overdrevne ytringsfrihet dette forum tillater.Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette... Overdreven ytringsfrihet?Det dreier seg om politisk ukorrekte meninger...Hva er egentlig politisk ukorrekte meninger? Lenke til kommentar
WARSAWA Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Toolshed Overdreven ytringsfrihet er å la folk få ha meninger på trykk som f.esk fremmer dødsulykker og alkoholisme. Her synes jeg MOD bør være flinkere å sensure. Jeg har translet disse sidene i god tid før jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 QUOTE Overdreven ytringsfrihet er å la folk få ha meninger på trykk som f.esk fremmer dødsulykker og alkoholisme. Her synes jeg MOD bør være flinkere å sensure.....Øh... Que? Betyr det at jeg ikke kan si at en liten vodka før bilturen er bra for å motvirke fartsblindhet? Lenke til kommentar
WARSAWA Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 QUOTE QUOTE Overdreven ytringsfrihet er å la folk få ha meninger på trykk som f.esk fremmer dødsulykker og alkoholisme. Her synes jeg MOD bør være flinkere å sensure.....Øh... Que? Betyr det at jeg ikke kan si at en liten vodka før bilturen er bra for å motvirke fartsblindhet? Om du seriøst mener det bør det ikke stå på trykk. Slike utidigheter bør MOD sensurere. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg syns trangsynthet bør føre til sensurering, så bør alle filmer som inneholder drap, vill bilkjøring, ufint språk o.l. forbys, la oss få en ny riksdag og brenne alle usunne bøker. Donald Duck bør umiddelbart tegnes med underbukse, ellers kan noen unger finne på å ta etter hans eksempel, ettersom vi alle vet er ikke barn kapable til å skille mellom fantasi og virkelighet. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 dette med begrenset ytringsfrihet vil jeg kalle en ganske farlig tankegang. så lenge det ikke er noe direkte personhets må da folk få si som de vil! Lenke til kommentar
WARSAWA Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 QUOTE dette med begrenset ytringsfrihet vil jeg kalle en ganske farlig tankegang.så lenge det ikke er noe direkte personhets må da folk få si som de vil! Man bør ikke få ytre meninger som kan være til skade for de svakeste i samfunnet. Mange er sårbare og trenger hjelp, og da bør ikke meningene publiseres helt ukritisk. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 QUOTE QUOTE dette med begrenset ytringsfrihet vil jeg kalle en ganske farlig tankegang.så lenge det ikke er noe direkte personhets må da folk få si som de vil! Man bør ikke få ytre meninger som kan være til skade for de svakeste i samfunnet. Mange er sårbare og trenger hjelp, og da bør ikke meningene publiseres helt ukritisk. Det er helt greit å være kritisk. Der stopper det også. Selv og du ønsker å sette kommunismen i høygir tror jeg du burde tenke deg om litt mer. Ytringsfrihet er viktig. Tenk at med begrenset ytringsfrihet ville du neppe kunne ytret dine meininger på denne måten. Det du sier er mer skadelig for unge sinn. Du oppfordrer til kommunisme og ønsker en alt styrene stat, kvoter på alkohol og forby tobakk. Din politikk hadde ikke holdt lenge i det virklige samfunn. Hadde du styrt landet ville vi fått en haug av sanksjoner fra EU og USA. Norge som ikke er et selvforsynt land ville bli svekket sterkt og preget av fattigdom. Selv om du tror på din ideolgi så vær så snill og spar oss for den. Du er urimelig og burde kanskje flyttet til norkorea. Derfra kan du starte din politiske karriere og spare oss andre. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Feilposting og derfor stenges (og flyttes) forøvrig føler jeg at trådstarter er litt ekstrem med påstanden om ytringsfriheten her i forumet, samt at han/hun mener andre har politiske ukorrekte meninger. At andre mener noe annet enn deg betyr IKKE at det er feil å mene det. Vi moderatører følger med, men sørg for å feie for egen dør før du feier for andres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg