verybadname Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Heisann, ser dette ut som en grei og kompatibel pakke? Og finnes det eventuelt noen bra grunn for å bytte til i5 2500k her? Endret 10. juni 2012 av verybadname Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Minnebrikkene er for høye til å passe under kjøleren, se ett XMS3 brikker, de passer under. Ellers ser jeg ikke noe galt bortsett fra at du mangler kabinett. Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Minnebrikkene er for høye til å passe under kjøleren, se ett XMS3 brikker, de passer under. Ellers ser jeg ikke noe galt bortsett fra at du mangler kabinett. Har et kabinett som jeg tror er tilstrekkelig. Antec twelve hundred gaming case tror jeg det heter. Men virker som det er disse vengeance-brikkene som får mest skryt, og jeg syns å ha sett noen low profile versjoner av de før. Hvor kan jeg finne det i så fall, finner det ikke på dustin? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 De finnes på Dustin, men de er ikke på lager. Det er også noen dyre versjoner i blå da: http://www.dustinhome.no/product/5010621922/corsair-8gb-ddr3-vengeance-lp-pc3-12800-1600mhz-cl9-2x4gb-blue/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 De finnes på Dustin, men de er ikke på lager. Det er også noen dyre versjoner i blå da: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Ja dreit meg ut, fant de på dustin selv Så disse LP-versjonene av vengenace er helt fine til pakken? Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Deilig, takk skal du ha. Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Er det noen som har noen innvendinger eller noe jeg burde bytte ut i pakken? (har byttet ut ram-brikkene til low profile slik at de passer) Jeg tenkte å bestille i dag Tenkte muligens å kjøpe et kabinett hvis det viser seg at det jeg har ikke passer. Denne har jeg: http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=Njkz&lan=us. Vil http://www.dustinhom...hProvider_dacsa passe bedre? Det var også en annen ting jeg lurte på. Den CPU-kjøleren jeg har valgt (COOLER MASTER HYPER 212 EVO), må jeg bruke thermal paste jeg kjøper selv ved montering her, eller er det allerede noe sånt på? Endret 11. juni 2012 av verybadname Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Ok, jeg har endret på et par ting og her er oppsettet: Tenkte å bestille i kveld. Vet noen om dette kabinettet vil passe, og har noen eventuelt noen forslag til å bytte ut noe? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kabinettet du har fra før virker greit det. Det følger med egen tube med kjølepasta i pakka til Hyper 212 Evo Lenke til kommentar
verybadname Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Kabinettet du har fra før virker greit det. Det følger med egen tube med kjølepasta i pakka til Hyper 212 Evo Åja det var greit å vite, da fjerner jeg kjølepastaen fra listen Det eneste jeg bekymrer meg for med mitt gamle kabinett, ettersom jeg ikke vet mye om disse tingene, er hvorvidt det er nok og riktige skruer i det og om det vil være mulig å montere SSD uten å tukle for mye med egne brakketter jeg må kjøpe på siden. Kabinettet er fra en "komplett gamer"-PC fra komplett for en del år siden, så jeg vet ikke om de har sendt med eventuelle diverse ekstra-deler som egentlig følger med det kabinettet. Pleier det å følge med nok vifter til kabinett, eller er det lurt av meg å kjøpe noen ekstra vifter på siden? Endret 11. juni 2012 av verybadname Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 En enkel måte å montere SSD på er å teipe den fast på baksiden av hovedkortbrettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå