Karianne76 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Etter jeg oppdaterte min sony ericsson arc s finner jeg ikke ut hvordan jeg tar skjermbilde av telefonen lenger. (Oppdaterte til 4.0.3) Før jeg oppdaterte den var det bare å trykke på av/på knappen og da fikk man et valg om å ta skjermbilde, men det kommer ikke opp nå lenger. Noen som vet hvoran dette fungerer nå? Lenke til kommentar
Karianne76 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Det eneste som skjer da er at jeg stiller volumet ned. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Holdt begge nede en liten stund? Test power + hjem-knappen Lenke til kommentar
Karianne76 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Får ikke noen av mulighetene til å fungere. Samme hvem knapper jeg trykker på. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal fungere med power + volum ned, ikke gjør det for raskt Lenke til kommentar
Krulla Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Etter jeg oppdaterte min sony ericsson arc s finner jeg ikke ut hvordan jeg tar skjermbilde av telefonen lenger. (Oppdaterte til 4.0.3) Før jeg oppdaterte den var det bare å trykke på av/på knappen og da fikk man et valg om å ta skjermbilde, men det kommer ikke opp nå lenger. Noen som vet hvoran dette fungerer nå? Jeg hadde samme problem, men har endelig klart det. Må trykke begge knappene helt samtidig. Litt vanskelig å unngå å komme bort i noe på skjermen så bildet blir ødelagt, og er derfor en idiotisk løsning. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå