Fanboi Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 laget nettop på en halvtime, byggesettjulegave til lillebror? Oppskriften min: Finn en sylteagurkboks, diameter 15,5cm og høyde 17,3cm, lag 4 hull øverst Klistre på litt elektroteip til å dempe mellom element og boks på kanten Finn et 6,5" element eller vinn et par Mohawk MS-625 på nettkonkurranse Koble til ledning på elementet Lag enda et hull nederst i boksen og tre ledningen gjennom Legg en vektskive eller to inni en sokk og putt i bunnen Sett elementet på toppen, bind fast med taustumper gjennom hullene Skru på dekselet og håp at skruene treffer midt på kanten slik at du kan lirke dem enten inn eller ut og dermed presser mot boksen og holder dekselet på Om ønsket, finn noe lakk/malingsrester og smør på Helt kurant lyd spør du meg, kun laget 1 så fikk ikke testet stereo. Har heller ikke brukt elementene før så de blir kanskje bedre etter litt innkjøring? Artig å ha høyttalere utenfor til grillfest =) må bare forte meg å spise 3 kg sylteagurk.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kan ikke se for meg at dette lager god lyd. mhm Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Kan ikke se for meg at dette lager god lyd. mhm søren, tror du ikke hifi-klubben tar den inn? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nei, har nok desverre mine tvil. Du kan høre med Elkjøp. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Haha, fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå