phax Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 skal bytte ut de eldgamle råtne orginal høyttalerne som står i min vakre opel kadett 84 mod. bilen kostet meg 2500,- så gidder ikke bruke så heftig med penger på anlegget. (tørr heller ikke ha for mye bass tilfelle ting skulle falle fra hverandre! ) så til og begynne med skal jeg bare ha meg et par 4" og koble på cd spillern. (tror det er 4" som står i bilen orginal? visst noen vet?) tittet da litt på disse eller kanskje de her? evt andre forslag? husk, de skal være billige! Lenke til kommentar
radix Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dersom du trenger noen billige hattehylle-høyttalere (6x9"), har Eltax lansert en relativt ny serie høyttalere for biler, ICE. Eltax Bilhøyttalere ICE-M509 6"x9" 3-veis Max 300 W Music Power 304,- https://prisguiden.no/goto.php?kate...encoding=base64 Bildet mangler på pcutstyr, så jeg limer inn et fra Komplett.no.. Jeg vet ikke hvordan disse er, men Eltax er kjent for å gi relativt mye for pengene. Men så kan man også si at for så lite penger kan en ikke forvente seg for mye.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 har ikke hattehylle så har ikke plass til 6x9" enda hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå