DeadmauS Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) x Endret 2. januar 2013 av DeadmauS Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 www.restplass.no Med de rette avhakningene der skal man ikke lete lenge. Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) x Endret 2. januar 2013 av DeadmauS Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hadde holdt meg unna Kos hvis du reiser i August. Liten bargate, få folk, og nesten bare menn i midten av 20-årene når jeg var der i begynnelsen av august. Virker som om folk er mye mer fornøyde med for eksempel Rhodos. Spørs vel sikkert litt hvor dere skal fly fra, men 5000 blir vel litt snaut for et sentrumsnært hotell når dere reiser i høysesongen! Fant dette hotellet når jeg søkte fra 1 - 8 august på expedia.no til underkant av 5000 inkludert fly: http://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g635613-d569285-Reviews-City_Center_Hotel-Rhodes_Town_Rhodes_Dodecanese.html Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Vi var i Laganas på øya Zakhyntos, sånn gutte-jente-blandingstur. Syns det var veldig greit der, trur vi betalte 6000 per pers for 14 dagar i starten av august. Vi hadde det veldig kjekt, var passe "crazy" og følte det var trygt der. Var hovedsaklig ei bargate, men den var jo litt lang. Også gikk bargata heilt ned til stranda så man kunne ende kvelden med et bad Et tips vertfall! trur guttane på turen hadde det veldig kjekt der. Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) x Endret 2. januar 2013 av DeadmauS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå