brekke99 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei! vurderer å bygge meg en ny pc og har funnet ut hva slags komponenter jeg skal ha men det er noe jeg lurer på. Passer disse 2 sammen? ASUS Sabertooth 990FX, Socket-AM3+ Hovedkort Og AMD FX-8120 8-Core Processor på hovedkortet står det at den er kompatibel med Sempron, Phenom II X3, Athlon II X2, Phenom II X2, Athlon II X4, Athlon II X3, Phenom II X4, Phenom II X6 mens den jeg lurer på er en FX med 8 kjerner Noen som kan forklare meg? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ser greit ut: http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3Plus/SABERTOOTH_990FX/#CPUS Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hva skal du bruke PCen til? Hvis det er spill vil en Intel prosessor ligge langt foran i ytelse. Spill bryr seg om ytelsen hver kjerne har, ikke hvor mye alle kjernene har til sammen, og Intel har mye bedre ytelse per. kjerne. Endret 10. juni 2012 av Olestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå