SveinFoto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kamp om maten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nydelig actionbilde fra fuglenes verden! Fin komp og en bakgrunn som gjør seg svært godt - dynamisk på en måte som fremhever fuglene og deres kamp om maten ... det ser i alle fall ut som om det er det som foregår? Hvis jeg skal pirke kunne jeg ønsket meg litt mer i venstre side, sånn at absolutt hele stjerten kom med, og jeg ville muligens ha klona bort det mørke i øverste høyre gjørne - det tar litt fokus. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg vil kalle det et blinkskudd - godt gjort å få disse to "på ett brett" Lenke til kommentar
SveinFoto Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Takker for fine tilbakemeldinger... Torhild..ja her går det fort i svingene, så det er nok ikke gjort med første forsøk.. :-) Astrid..bildet er ikke beskjært, så jeg har ikke mere å gå på ang stjerten..greina øverst til høyre kunne nok vært fjernet, enig der.. :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Skarpt, med fin fokus på fuglene. Litt synd med stjerten på bokfinken. Godt fanget. :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Et livlig flott fuglebilde av to flotte fargerike fugler. Liker spesielt god vingeposituren på fuglene. Lenke til kommentar
SveinFoto Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Melvin og fotopoulsen...takker for trivelige kommentarer... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg