Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har opplevd utroskap mot meg. Flere ganger. Men alle gangen har jeg valgt og fortsette å være ilag med han. Det valget tok jeg fordi jeg følte at det ikke var meningen at det skulle bli slutt mellom oss da.

Nå i ettertid har jeg fått dårlig selvfølelse, stoler lite på han og får av og til sammenbrudd pga. tanken på at han har holdt på med andre jenter.

Nå som jeg har "tilgitt" det kan jeg jo ikke bare plutselig bli drit sur og gjøre det slutt. Jeg er fast bestemt på at jeg skal greie å kjempe meg igjennom dette. Men jeg trenger hjelp til å få det til.

Så spørsmålet mitt er da; Er det noen som har gode tips til å komme seg gjennom utroskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ett men du kommer ikke til å ønske å høre det. Ikke tilgi det. Hvorfor skal du tilgi at en person valgte en annen ovenfor deg? Det er bare dårlig gjort mot deg selv og han. Han ønsker jo andre, ikke bare deg. Hvorfor skal du da gi han den følelsen at han kan få begge deler?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har ett men du kommer ikke til å ønske å høre det. Ikke tilgi det. Hvorfor skal du tilgi at en person valgte en annen ovenfor deg? Det er bare dårlig gjort mot deg selv og han. Han ønsker jo andre, ikke bare deg. Hvorfor skal du da gi han den følelsen at han kan få begge deler?

Helt enig med deg. Men han angrer seg virkelig og disse tillefellene var i fylla, og det var ikke sex eller noe intimt, det var klining, men det er jo ikke greit det heller og jeg ser på det som utroskap. Og nå som jeg har tilgitt det og det er 2 måneder siden kan jeg ikke bare trekke det tilbake. Endret av Mia95
Lenke til kommentar

At du har prøvd å tilgi i 2 måneder er ikke det samme som at du kan klare det. Du har sannsynligvis lite å tjene på å bli værende i dette forholdet. Med stor sannsynlighet så vil noen som har vært utro mot deg i fylla en gang være det igjen, spesielt dersom han vet at "det går bra" og at han kan snakke seg ut av det. Dump typen, og finn deg en ny som setter pris på deg nok til å ikke "kline rundt" med andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...