freddyd Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å selge en stereo forsterker som jeg har hatt i ca. 2 år.. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få solgt den for? Det er en NAD C315BEE, link: http://nadelectronics.com/products/hifi-amplifiers/C-315BEE-Stereo-Integrated-Amplifier Setter pris på kjapt svar! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har aldri solgt hifiutstyr før, men når det gjelder brukt musikkutstryr så er det vell ofte mellom 1/2 og 3/4 av nypris man får, avhengig av alder og tilstant. Dette er jo ikke noe fasit, og du finner sikkert de som selger både dyrere og billigere. Er forresten litt smålig interisert, men må se ann penger. Si i fra når du finner pris Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Har aldri solgt hifiutstyr før, men når det gjelder brukt musikkutstryr så er det vell ofte mellom 1/2 og 3/4 av nypris man får, avhengig av alder og tilstant. Dette er jo ikke noe fasit, og du finner sikkert de som selger både dyrere og billigere. Er forresten litt smålig interisert, men må se ann penger. Si i fra når du finner pris Den er pent brukt da, men er kjempefornøyd med den! :-) Jeg betalte vel 2298kr når jeg kjøpte den(Hifi klubben), så kan selge den for 900-1000kr eks. frakt (ca. 170kr). Endret 10. juni 2012 av freddyd Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Fint, skal se hva jeg får til. Kan ikke love noe ennå, men gir tilbakemelding i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Fint, skal se hva jeg får til. Kan ikke love noe ennå, men gir tilbakemelding i løpet av noen dager. Den er grei! Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Fint, skal se hva jeg får til. Kan ikke love noe ennå, men gir tilbakemelding i løpet av noen dager. Hva blir det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå