Zebbe96 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei! Klarte å miste min U8800 i bakken for en liten tid tilbake. Skaden var at displayet ble knust. selve ''glasset'' fikk ingen skader, men skjermen er hvit! Så spørsmålet mitt er om det er mulig å skifte skjerm selv, og kjøpe skjerm? Noen som har en veileder om hvordan dette gjøres? Om det er mulig å få kjøpt skjerm så hadde det vært fint med en link! Sorry hvis tråden er feilpostet! er ny her på forumet! Kommer nok ikke til å være inne her hver dag, så send helst PM! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Zebbe96 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Ingen som veit? Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Ja det er mulig, men har ikke gjort det selv. Du kan følge guiden her for å åpne telefonen. LCD skjerm kan du kjøpe på ebay, f.eks denne til 28 $. Det er en billig penge og risk ved å bytte LCD selv, med tanke på at det koster over 1000 kr å sende den til verksted (hvertfall da jeg spurte for ca. 1 år siden) Endret 11. juni 2012 av skifyr Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har byttet frontskjerm på en Huawei, og da følgte jeg guiden, som skifyr viser til. Går greit, så lenge du følger guiden. Lenke til kommentar
Zebbe96 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Okei! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå