Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Aldri laget et emne om akkurat dette, så det føles litt rart å gjøre det..

Uansett: ga en jente et kompliment (som anonym) på en nettside, men greia er at jeg har ikke sett henne på flere år og tilbake da så pratet vi heller ikke noe særlig. Hun er 2 år yngre enn meg, og hun spurte om den anonymen personen kunne si hvem det var.

Har henne som venn på facebook.

Btw, er aldersforskjell noe big deal i dette tilfellet? (er det rart? fordi jeg er 17)

Vil gjerne høre noen si sin mening, enten det er kritikk om situasjonen eller noe positivt. :)

Endret av M-S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva frykter du kan skje? Er ikke unormalt med 15 og 17 åringer som gir hverandre koplimenter

Og fordi jeg ALDRI har tatt opp en samtale med vedkommende.

Hvis noen sprer rykter om at du liker noen når du er 17 år er det bare trist... Slikt skjedde da vi var 9-10 år

Hvem vet. Folk er forskjellig, men jeg skjønner deg !

Lenke til kommentar

Jeg kjenner Ingen som sender ut rykter om lignende, ingen. Kjør på, jobb med selvtilliten din å slapp av :)

Ingen bryr seg, jeg lover deg. Jobb med selvtilliten og send den jævla meldingen :)

Jeg trodde først (og innerst inne VET jeg) at det var et tåpelig emne å starte, men plutselig så er det i underkant 30 stykker som ser på tråden.

Takk for motivasjonen. :p

Lenke til kommentar

Hmm. Eneste grunnen jeg ser her som kan være veldig kritisk er at hun faktisk er 15 år, noe som gjør det å vise seksuelle intensjoner og spesielt hvis du skulle utføre dem ulovlig.

Annet enn det så ville jeg ikke sagt at det var deg, men heller prøvd å ta opp kontakten SOM DEG SELV og dra det videre utifra det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...