Lolipop123 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 For engang skyld skriver jeg ordentlig og jeg vil at denne tråden skal være populær. Det jeg har lyst til å diskutere sammen med dere andre er filmene Iron Man 3 (2013), Captain America 2 (2013), Thor 2 (2013), The Avengers 2 (????), Spiderman 4 (2012) og de andre filmene. Dette er en typisk tråd som de andre trådene som "mens vi venter på hobbiten" + "mens vi venter på The Dark Knight Rises" Mitt første spørsmål; hvem tror dere vil være med på den neste Avengers filmen? eller hvem vil dere at skal være med? Jeg vil personlig ha med de som er fra før av og kanskje Spiderman + Loke på de "snille" sin side. Vil også at Odin blir med å hjelpe heltene. Diskuter i vei! ) Vær så snill, isåfall bare skriv noe, jeg tør egentlig aldri å lage tråder fordi ingen bryr seg men jeg vil at folk skal være med å diskutere her, det kan ikke være bare jeg som er fan av marvel, eller? VÆR SAKLIGE. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tror nok du må vente lenge på Spider-man 4. Neste film med Spider-man er 'The Amazing Spider-man', men den har ingenting med de forrige å gjøre. Han vil også neppe dukke opp i The Avengers 2, dessverre. Grunnen er så enkel at Marvel ikke eier lisensen. Men når det er sagt dreier det seg som alltid kun om penger, så om de som eier Spider-man lisensen får nok betalt av Marvel kan Spider-man nok dukke opp i Avengers 2. Det blir neppe som en 'fullverdig' helt, men en kameo kan skje. En mer interessant ting er plottet i Avengers 2. Det er riktignok veldig tidlig, men en og annen ting vet man jo allerede. Du så vel slutten på Avengers? Loke sa tidlig i filmen at han fikk beskjed om å angripe jorden, men hvem sa han skulle gjøre det? Det fikk vi svar på helt på slutten, etter rulleteksten. Vi ser en fyr stå og se ut i verdensrommet (eller noe sånt) gjennom et vindu, men når han snur seg mot kameraet er det lett å kjenne ham igjen som Thanos. La oss håpe han ikke er en "puny god". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå