Force Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei. Jeg tenkte å erstatte Explorer.exe med XBMC i den gamle laptop som jeg har fra 2008 for å spille PC spill med en spillkontroller. Vil det gå bra ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg skjønner ikke spørsmålet... hva har XBMC og spillkontrollere med hverandre å gjøre ? Hvis spillet fungere med spillkontroller før du installerer XBMC så gjør det det sikkert etterpå også. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg skjønte heller ikke spørsmålet helt... Erstatte explorer.exe med XBMC? Mener du å kjøre en helt ren installasjon av XBMC, uten Windows? I så fall vil ikke spillene som er laget for Windows starte eller i så måte fungere. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Å erstatte explorer.exe (dvs. windows desktop) med et annet program er fullt mulig (og ikke spesielt vanskelig) og jeg vil tro at de fleste spill ikke nødvendigvis trenger selve dekstop'en for å fungere. så akkurat den biten vil sikkert fungere greit. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Var ikke det jeg mente. Det kan sikkert fungere. Men XBMC kommer også i standalone utgave (med Linux i bunn), noe som er både praktisk og veldig enkelt i bruk dersom det er en ren XBMC-maskin. Jeg lurte på om det var det han kanskje mente. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 du finner litt info om det i denne artikkelen: http://lifehacker.com/5900626/create-a-kickass-seamless-play+everything-media-center-the-complete-guide Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Var ikke det jeg mente. Det kan sikkert fungere. Men XBMC kommer også i standalone utgave (med Linux i bunn), noe som er både praktisk og veldig enkelt i bruk dersom det er en ren XBMC-maskin. Jeg lurte på om det var det han kanskje mente. Joda...linux utgaven av XBMC er sikkert grei den. Bruker den selv...Men sliter litt med å kjøre BF2 & COD på den... Derfor vurderer jeg også som trådstarter å bytte ut "explorer.exe" med "xbmc.exe" og gjøre de registerendringene som trengs.... Spillkontrollere som fungerer med windows fra før, fungerer nok utmerket videre... Her er det vel "bare" snakk om å legge til linkene til spillene i XBMC menyen for å start de (med kontrolleren?) Endret 2. juli 2012 av GizmoRonimo Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei. Jeg tenkte å erstatte Explorer.exe med XBMC i den gamle laptop som jeg har fra 2008 for å spille PC spill med en spillkontroller. Vil det gå bra ? Kort fortalt...JA Men regn med litt egeninnsats....Men siden du spør, er du nok klar over det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå