asdfghjkløæ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Måke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Liker at det er litt bevegelse i bildet, for da ser ikke måken så utstoppet ut. Du kan liksom se at det er litt 'liv' i bildet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Frida Svenøy Gammelsæter Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Likte dette bildet :-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Artig posisjon hvor måka er i "startgropa" og klar til flukt Noe synd med vingeklippingen og signaturen som tar altfor mye oppmerksomhet. Fornuftig blendervalg som gjør bakgrunnen blir slørete, men allikevel framstår den som noe forstyrrende. I dette tilfellet hadde du jo ikke noe valg og jeg synes du har gjort det bra ut i fra situasjonen ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Motivet, lyset og fargene er kjempefint. Er forsåvitdt enig i at bevegelsesuskarphet kan være fint, men det kommer an på hvor den sitter og hvordan bildet som helhet fremstår - er litt usikker på hvordan jeg synes det fungerer her. Sitter i grunnen og irriterer meg en smule over signaturen som i stor grad forstyrrer opplevelsen av bildet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg enig i at litt bevegelsesuskarphet kan gi liv til bildet, men jeg skulle gjerne sett litt mer av fuglen helt skarp. Signaturen er ganske ødeleggende for bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg