menace Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Mitt problem er hvite vanrette striper på skjermen på desktop/ut/q3/3d marks 2001 etc... det er vill- kåring hvor stripene er. er der bare i 1 sec el no tar noen min för dem vises så blir det borte. i 3D MArks el 3d/2d ser jeg stripene der det f eks er en klokke med sekund teller (dvs der det er noe som beveger seg raskt) da ser jeg vanrette striper over (ligner på OC feil) dette er ett Retail kort powerstrip sier 274/274 Mhz så det stemmer. jeg har formatert og sjekket både win9x/winXP med orginal drivere og med nyeste beta driverene. Jeg har også prövd den i 1,2 og 4x AGP + fast write on/off. Samme med pci latency på el av og shadow buffer's av. egentlig ALLT Denne jevvla biosen har. biosen er datert: 08.01.02 så den er ganske ny. har testet ati kortet på jobben på en Gateway PII-350 Intel 440BX. der funker kortet som bare det. Kjörte 3D MArks 3 ganger uten prob (da bare i 2x agp) på maskina mi henger den seg etter 4 el 6 av testene totalt 16 på benchmarken. ut/´qt henger også med Creative TNT2 Ultra 2x går det som smurt. Jeg har: Nokia 446SX 19" Epox 8 KHA+ KT266A IBM 120GXP 40 GB Disk SB Live! 5.1 Asus 16x/48x dvd Plextor 16x/10x/40x burner Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Har du noen drivere for hovedkort og da spesiellt til agp porten? evt. via 4in1 lignende greier? Ser jo ut til at du har testa alt som har med skjermkortet så kanskje hovedkortet er feilen? Lenke til kommentar
menace Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 XP skal jo egentlig ikke trenge det da. men kl 5 skal jeg pröve 4in1437 driverene. kanskje også den driveren på windows update for xp. (v6_13_3276) skal også pröve bare agp kortet. fjerne alle pci kort (evt. minne-konflikter) xp sier ikke.no dah men på sys infoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå