Gå til innhold

Trenger tips, reisemål!:)


Anbefalte innlegg

Hey Hey!

Er en gutt på 19år som kunne tenkt seg en utenlandstur i løpet av dette året!

Jeg har ikke vært så mye ute å reist fra før av, men vært i London et par ganger, og noen turrissteder i i Mallorca da jeg var yngre. Har også vært i Roma og Egypt.

 

Nå tenkte jeg meg ut igjen, denne gangen alene. Nå kunne jeg tenkt meg et sted hvor mat og drikke er billig, og at det er trygt rundt meg, og generelt mye hyggelige mennesker. Ser for meg et varmt sted hvor klokke ikke er nødvendig, med andre ord ikke noe storby. Ser ikke for meg at det blir så mye festing, men noe kaldt å drikke på hører jo med.

 

Noe av grunnen for at jeg vil ut på tur er at jeg er nokså lei det rundt meg, nå er jeg ferdig med skolen snart, men skal ikke i forsvaret før i Januar, så hadde vært morsomt å opplevd noe i mellomtiden. Jeg bor i Sarpsborg, så det tilbudet jeg får her er ikke nok til å verken tilfredsstille lysten på eventyr, eller behovet for å kunne slappe av og få motivasjon til å stå på videre:)

 

Det jeg kunne tenkt meg (tror jeg) er et slikt ferieparadis, sånn som ofte hawai blir framstilt.

 

En stor fordel er at menneskene jeg besøker kan snakke engelsk i den grad så jeg ikke blir ensom hvis jeg f.eks drar bort en uke:P

 

Håper på mange tips og forslag, ville vært morsomt med egne historier, og kanskje noen linker til noen bilder hvis det er mulig:)

 

Ha en god dag! Mvh Tobias Spydevold Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...