GSM-Repratør Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg driver med mobil reparasjoner. Jeg reparerer alle typer mobiler, og tenkte dette kunne være en veldig bra plass å hjelpe folk som er i nød med sin mobil. For alle vett hvordan det er å være glad i ein mobil som slutter å virke ? Det gjør i hvertfall jeg :/ Men, tilbake til emnet. Hvis du har ein mobil som du har problemer med, så kan du skrive ditt spørsmål her, så skal jeg svare deg så fort jeg ser at du har skrevet noe. Jeg skal da komme tilbake til deg med ett svar på hvordan du skal fixe problemet, eller hvordan du kan få det ordnet. Dette gjelder alle typer problemer som folk opplever med sine mobiler: Enten det er bytting av LCD/Touch skjerm, software brick, eller om mobiler er "hard bricked", Hvordan man rooter mobilen sin (Anbefaler ikke dette til folk som ikke heilt vett hva de gjør), eller om du bare lurer på hvordan du kan bytte enkelte deler på din mobil. Uansett hva du lurer på, så er det bare å stille ditt spørsmål her Her kan folk også sammenligne sine problemer, og se om andre også har opplevd lignende. Kanskje noen andre har noen tips tiil hvordan ting kan gjøres ? Hvis du har det, ikke nøl med å skrive det ned her ^Selv syns jeg det burde være slike plasser der man kan gå og få hjelp med en gang behovet er der... (Jeg skal derfor starte ett reparasjons firma, som reparerer alt, som ikke er garanti saker. Og jeg skal satse på at folk kan hente mobilen sin 3-4timer etter de har levert den fra seg til reparasjon, til den er ferdig reparert).. Men i mellomtiden, så holder jeg på å bygge videre på denne ideen min. Og det gjør jeg ved å reparere mobiler, via min annonse på finn.no (Den hetter: Reprasjon av mobiler/Netbrett/Pc`er/Mp3 spillere og digitale kamera) Hvis du er intressert i å få ditt produkt reparert her, så er det bare å ta kontakt på følgende email adresse: [email protected] 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå