Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tror jeg stinker

Lolipop123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

på skolen føler jeg at jeg stinker selvom jeg har deo og parfyme og når jeg svetter tror dere jeg stinker

jeg dusjer hverkveld og tar deo og parfyme på morgenen og svetter under arma

Opp gjennom oppvekst og utvikling kan man oppleve perioder hvor det lukter "hest" selv om man dusjer og skifter tøy flere ganger for dagen. Jeg har fått det forklart av helsepersonell, at det er helt vanlig, og noe som går over av seg selv. Hvis du tenker logisk, kan du jo faktisk ha en fordel med denne "hestelukten". Du har jo kanskje gode muligheter overfor jenter som digger hester og diverse øvelser med hester osv ...

:)

Lenke til kommentar

på skolen føler jeg at jeg stinker selvom jeg har deo og parfyme og når jeg svetter tror dere jeg stinker

jeg dusjer hverkveld og tar deo og parfyme på morgenen og svetter under arma

Opp gjennom oppvekst og utvikling kan man oppleve perioder hvor det lukter "hest" selv om man dusjer og skifter tøy flere ganger for dagen. Jeg har fått det forklart av helsepersonell, at det er helt vanlig, og noe som går over av seg selv. Hvis du tenker logisk, kan du jo faktisk ha en fordel med denne "hestelukten". Du har jo kanskje gode muligheter overfor jenter som digger hester og diverse øvelser med hester osv ...

:)

haha, jeg har dette problemet og

Lenke til kommentar

Hur ska vi veta om du luktar dåligt eller inte? Det bästa vore väl att fråga någon som du vet talar sanning.

Och det att man svettas under armarna är helt normalt. Har hört att nytt svett inte luktar så mycket, det är gammalt svett som luktar dåligt.

Endret av Kalaspuffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...