Lolipop123 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 på skolen føler jeg at jeg stinker selvom jeg har deo og parfyme og når jeg svetter tror dere jeg stinker jeg dusjer hverkveld og tar deo og parfyme på morgenen og svetter under arma Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Du trenger ikke stinke selv om du svetter litt under armene. Spør en god kompis Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Selv om du svetter, så lukter det som regel ikke vondt før neste morgen. Svette er i seg selv luktfritt, men etterhvert vil fuktigheten og den naturlige kroppsvarmen bli ett godt hjem for bakterier som da skaper ille lukt. Så hvis du dusjer og bruker deo så stinker du neppe. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Man kan jo også bare sniffe seg hardt under armen og teste selv? Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvis du heter Morten kan jeg bekrefte at du stinker. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 på skolen føler jeg at jeg stinker selvom jeg har deo og parfyme og når jeg svetter tror dere jeg stinker jeg dusjer hverkveld og tar deo og parfyme på morgenen og svetter under arma Opp gjennom oppvekst og utvikling kan man oppleve perioder hvor det lukter "hest" selv om man dusjer og skifter tøy flere ganger for dagen. Jeg har fått det forklart av helsepersonell, at det er helt vanlig, og noe som går over av seg selv. Hvis du tenker logisk, kan du jo faktisk ha en fordel med denne "hestelukten". Du har jo kanskje gode muligheter overfor jenter som digger hester og diverse øvelser med hester osv ... Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 på skolen føler jeg at jeg stinker selvom jeg har deo og parfyme og når jeg svetter tror dere jeg stinker jeg dusjer hverkveld og tar deo og parfyme på morgenen og svetter under arma Opp gjennom oppvekst og utvikling kan man oppleve perioder hvor det lukter "hest" selv om man dusjer og skifter tøy flere ganger for dagen. Jeg har fått det forklart av helsepersonell, at det er helt vanlig, og noe som går over av seg selv. Hvis du tenker logisk, kan du jo faktisk ha en fordel med denne "hestelukten". Du har jo kanskje gode muligheter overfor jenter som digger hester og diverse øvelser med hester osv ... haha, jeg har dette problemet og Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hur ska vi veta om du luktar dåligt eller inte? Det bästa vore väl att fråga någon som du vet talar sanning. Och det att man svettas under armarna är helt normalt. Har hört att nytt svett inte luktar så mycket, det är gammalt svett som luktar dåligt. Endret 21. juni 2012 av Kalaspuffar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå