Scriptgutten Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 For rundt 3-4 uker siden forsvant alle Urge intense "Red sting" fra butikkene, og nå har de byttet den ut med en annen gul-oransje variant med appelsinsmak som etter min smak ikke er i nærheten av å være like god. Jeg synes red sting var utrolig god, og kunne av og til drikke 1-2 av de hver dag i en hel uke hvis det ble litt lite søvn Har de helt sluttet å selge de, eller hva skjer egentlig? Jeg ble utrolig skuffet da jeg så at de var borte. Noen som vet om vi noen gang kommer til å se de igjen? Her er det bildet av den jeg mener: Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Den ble tatt ut av salg og erstattet av den nye gule Urge Intense Inferno (appelsin). 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg synes red sting var utrolig god, og kunne av og til drikke 1-2 av de hver dag i en hel uke hvis det ble litt lite søvn 1 boks Urge Intense Red Sting inneholder over halvparten av anbefalt daglig inntak av sukker. Drikker du 2 er du over. 1 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Den ble tatt ut av salg og erstattet av den nye gule Urge Intense Inferno (appelsin). Ah, synd, hadde jeg visst det, hadde jeg kjøpt en palle før den forsvant får håpe den kommer tilbake igjen da. 1 boks Urge Intense Red Sting inneholder over halvparten av anbefalt daglig inntak av sukker. Drikker du 2 er du over. Stemmer det, men av og til er det godt å kunne unne seg noe ekstra Er ikke daglig kost akkurat. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Den nye, Inferno, smaker ikke godt. Den er syrlig og ekkel. Nå kjøper jeg heller Burn. 1 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ja, jeg kjøper heller den hvite burnen med blå flamme nå, men synes den lilla urgen var bedre Den nye urgen smaker som om de har brukt appelsinskallet istedenfor juicen til å lage drikken av. Endret 10. juni 2012 av Scriptgutten 2 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ja, jeg kjøper heller den hvite burnen med blå flamme nå, men synes den lilla urgen var bedre Den nye urgen smaker som om de har brukt appelsinskallet istedenfor juicen til å lage drikken av. Enig. Skal hamstre inn litt forskjellig når jeg drar til Sverige neste gang. Mad Croc er ikke dum, heller ikke Frank's. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Den lilla urgen syntes jeg personlig var forferdelig. Når jeg kjøpte en tok jeg et par slurker og det var nok. Kunstig, ekkel og alt for søtlig bringebærsmak. Lenke til kommentar
PuddingKake Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Syntes den var god jeg! Det er synd at den er vekke. Håper en dag de tar den tilbake igjen! Men skjønner ikke hvorfor de byttet den ut? Det kan jo ikke bare være at de ville bytte den ut? Det må jo være en grunn til at de gjorde det? Jaja, jeg vet ikke! Men lykke til Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Vet ikke, kanskje butikkene ikke vil ha mer enn 2 typer i butikken om gangen? Hadde jo kanskje blitt litt overflødig i hyllene hvis de skulle ha tatt inn alle varianter. Så da tester de vel kanskje litt forskjellig for å se hva som faller best i smak hos folk. Men! Jeg ser at butikkhyllene alltid er stappfulle med den nye urgen, og jeg kan ikke huske at det var sånn med den lilla. Vi kan vel kanskje håpe på at grunnen er at ingen kjøper den gule, slik at de bytter tilbake til den lilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå