Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Grønn eng rundt dammen. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Hadde ikke noen spesiele bilder for dagen(blomstereng)men ser grensene strekkes og litt nostalgi her mens eg så runt i arkiv etter bilde å legge ut. Bilde her sammen med fler runt tidligere!! hage dammen min var det som tente meg for foto for ca 4-5 år siden,bilde tatt med et kompaktkamera. Ha en fin temadag. PS!! skulla ha tatt med at eg nå har flyttet og planer om ny damm,men hadde gleden av denne i mange år.Så beklager til alle så mye.Rett skal vere rett!!sorry!! Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skjønner at interessen ble vekt. Vakkert. Fin komp Gir sjelero Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Friske frodige farger - bra! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 En tolkning i videste forstand kanskje men bildet fungerer jo bra det. Her opplever jeg at utsnittet ikke ble så altfor spennende. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 så fin dam du har,jeg har dam selv oxo,det er utrolig hyggelig sitte og se på og høre lyden av vannet som renner...fint bilde,ønsker deg en fin temadag,smil Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har du fisk i denne oasen din? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei Et herlig rplig bilde dette her, men blender 2,8??? Ellers veldig bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Skjønner at interessen ble vekt. Vakkert. Fin komp Gir sjelero Takk for komp og sjelero Friske frodige farger - bra! Takk En tolkning i videste forstand kanskje men bildet fungerer jo bra det. Her opplever jeg at utsnittet ikke ble så altfor spennende. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 så fin dam du har,jeg har dam selv oxo,det er utrolig hyggelig sitte og se på og høre lyden av vannet som renner...fint bilde,ønsker deg en fin temadag,smil Ble ett lite ord og to som skulle vert med, beklager!! ,hadde dammen i mange år, men har flyttet,dammen ser ikke så rar ut i dag Men for en tid !! og har utstyret/lys osv, og planer om ny her eg bor nå. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Har du fisk i denne oasen din? .Hadde 5 karper som klarte seg godt gjennom vinter,lot det sirkulere litt vann runt pumpe og holdt litt fri for is. Alt gjennom mange år,skulle ha skrevet at eg flyttet og planer om ny damm her eg bor nå,så beklager!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Hei Et herlig rplig bilde dette her, men blender 2,8??? Ellers veldig bra. RAK-foto Takk for tilbakemelding,forstår selv lit e av blender og data i det heile,det var data som fulgte med bilde,var innom bilde og så ser galt ut det meste?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg