Smal Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har nettopp fått meg laptop.. men etter at jeg restarta for noen dager siden har alle systemtray ikonene forsvunnet.. (ikonene som ligger ved siden av klokka) programmene som skulle ligget der kjører og jeg kan bruke dem, men de skulle jo ligget der nede også... noen som veit hvordan jeg her greid å få det bort og hvordan jeg kan få dem tilbake?? jeg bruker win xp pro... jeg instalerte noen powertoys fra windows rett før de forsvant.. håper noen har peiling på dette.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dersom du ser en liten pil ved klokken er de sikkert bare skjult. XP skjuler nemlig de som ikke har vært i bruk etter en stund. Du kan velge hvilke programmer som skal visest osv. Gjør dette: - høyreklikk den lille pilen - velg customize notifications (Ikke sikker på hva det er på norsk) Lenke til kommentar
Smal Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 neinei.. det er ikke noe der.. ikke pila engang.. det ser ut som det ikke ligger noen ting der.. men innimellom dukker det opp mld fra messanger og andre programmer som ligger der...noen andre gode forslag?? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Ingen som kan hjelpe meg.. litt frustrerende når jeg ikke ser hvor mye bateri jeg har igjen.... eller hvilke programmer som kjøres... Anyone??? [/img] Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tipper du har fjernet den jeg. Du må flytte pekeren helt ned i kanten sakte, til du ser pekeren forandrer seg. Klikk og dra oppover, så kommer den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå